Mittwoch, 25. August 2010

MMSC68-mein Beitrag-Chrismasshopping.......WOC-#4 let it sparkle

Ist das nicht ein toller Sketch?
Bei Wild Orchid Challenge 4 hieß es Glitzer,na- das kann ich noch bewältigen ,mag ich doch sehr.....



Hallo ihr Lieben,nachdem ich ganz brav meine Bastelecke aufgeräumt habe,belohnte ich mich mit einer ausgedehnten Bastelorgie-warum nur habe ich aufgeräumt??Den Sketch fand ich bei den MMSC -genial und schnell fand ich die passenden Materialien.



mit dem süßen Stempelchen von Lili of the Valley-Skating Along,



dem genialen Papier von Elines Pretty Paper Country Chrismas,



Stanzen von Spellbinder,Joy!Craft.
Der Pelzbesatz der Kappe ,des Mantelsaums und der Manschetten wurde mit Streufaser von Karin Jittenmeier (QVC)gestaltet.Der Faserleim wird auf die betreffende Stelle aufgetragen und mit der Streufaser bestreut,sie richtet sich immer auf,anschließend feinen Glimmer darüberstreuen.
3D -Schnee von Viva Dekor,Stickles Diamond



Kommentare:

Connie M. hat gesagt…

Oh my goodness...how adorable is this card, Gudrun! I just LOVE all the fluff on her jacket!! The 3D snow is wonderful too!! Thanks so much for playing this week in the Midnight Madness Sketch Challenge! Hugs!

Connie M.
MMGD

KarinsArtScrap hat gesagt…

love this christmas card
beautiful image and coloring and great details

greetings karin

pam124 hat gesagt…

Gudrun, my goodness, look at this spectacular creation. The fluffy hat, sleeves and collar are so, so fantastic. I LOVE your details and beautiful array of flowers. One of the neatest cards I've seen. WOW!! TFS - Pam

Carol hat gesagt…

Gudrun I snapped my head around twice when I saw this fur on this image. Oh my goodness how did you do that and what did you use??? It looks amazing and I just adore it. What a gorgeous card with so my delightful details I could stare at it all day long. Exquisite work! Great job on the sketch this week. Thank you so much for playing along with the Midnight Madness Sketch Challenge.

Bear Hugs,
Carol :O}
Midnight Madness Design Team

Kelly hat gesagt…

OMG this is adorable. I love the fur on the hat, sleeves and collar! What did you use for that?

julie hat gesagt…

what a gorgeous card!!! the best xmas card i have seen this year! julie x

Gunn (MsPlum) hat gesagt…

Hi Gurdrun!
What a lovely christmascard! Love the fluffy fuhr! Great colors and great take on the sketch!

Thanks for joining Midnight Madess Challenge. Your support is highly valued, and we hope to see you playing with us again real soon ;o)

Hugs
Gunn
MMSCDT

MarieL hat gesagt…

Was fuer eine herrliche Kreation, einfach ausgezeichnet.

freaky hat gesagt…

Was für ein Traum von Karte!! Der "Pelzbesatz" ist ja entzückend!!

LG, Nicole

Dena hat gesagt…

Wait, wait!!!! How did you get the fluff? I am soooo impressed! It looks gorgeous! That really makes the card special!
Thank you so much for joining the Wild Orchid Crafts Challenge this week!
Hugs, Dena

Kommentar veröffentlichen