Freitag, 22. Oktober 2010

MMSC#76 nach einem Sketch- Winterträume mit Sarah Kay


Vielen Dank für diesen Award den ich am26.10.2010 mit der folgenden Karte gewann


nach diesem tollen Sketch habe ich meine Karte(Easelkarte) gestaltet,das Stempelchen von Sarah Kay ist noch ganz neu in meiner Stempeltruhe.ich finde es sehr romantisch.das DP ist von Marianne design Skandinavian Chrismas,Stickles Diamond ,Frost und Viva Dekorschnee akzentuieren den Winter.Mit der martha Stewart Handstanze habe ich die Ästchen gestanzt und die Pointsettia ist die mini Version der Großen Pointsettia von M.Creatables, meiner Lieblingsstanze.Die Sternengirlanden stammen auch von Viva.Viel Spaß beim Betrachten!

Die Vögelchen habe ich 3D gestaltet und die Blätter sind mit der Olba Handstanze gestaltet und mit Silikon 3D gesteckt worden-netter Effekt -doch welcher Baum hat noch blätter im Winter-gestalterische Freiheit vom Zeichner und mir.....

Kommentare:

Maren hat gesagt…

Ein tolles Kärtchen ist das geworden, auch wenn ich mit den Sarah Kay Motiven nicht soooo anfreunden kann. Wenn ich das mal "übersehe" - ein super Karte, gefällt mir ausgesprochen gut.

Liebe Grüße
Maren

Valerie hat gesagt…

Wow! Very pretty!

Rosenfee hat gesagt…

Woooooooooooooooooow, was für ein Träumchen von einer Karte! Wunderschön gestaltet ... auch das Motiv finde ich zauberhaft! *schwärm*

Lg und ein schönes WE,
Nora :)

patty hat gesagt…

superschön und wieder so viel zu schauen, auch deine karten erzählen oft eine geschichte, so wie die meisten meiner, ich mag das!
knuddelgrüße für dich von mir

MarieL hat gesagt…

Gudrun, da hast Du wieder ein Meisterwerk hergestellt mit Deiner Kreation. Das ist unwahrscheinlich zauberhaft.... einfach erste Klasse !!!

KarinsArtScrap hat gesagt…

deze is helemaal geweldig gudrun, wat een super mooie kaart.
je hebt echt talent, mooie easelkaart.
de binnenkant is ook heel erg mooi.
heel erg mooi gekleurd heel erg apart met dat raamwerk.

groetjes karin

Lovely Linda hat gesagt…

Hello Artesania - welcome to the MMSC - your card is adorable! I lve that daling image and all of your details! The colours are divine and thoe MS branches really make it fabulous! !! Love it! We love to see you join us here at the Midnight Madness Sketch Challenge, thank you for your support!! {{{hugs}}}
Linda MMSC Design Team

Denise hat gesagt…

This is gorgeous. Love that sweet little face in the window. The embellishments are beautifully done, inside as well. Nicely done! Thank you for playing along with the Midnight Madness Sketch Challenge.

Denise
MMSC Design Team

Denise @ kc242 hat gesagt…

Wow What a lovely Christmas card. Your image is colored beautifully, and goes perfectly with your dp! Love all of your beautiful fine details! Thanks so much for joining us this week at Midnight Madness!
Denise
MMDT

Carol hat gesagt…

This is just delightful. I love the scene you created and the way you draped the punched branches. Just adorable. Great job with the sketch. Thank you so much for playing along with the Midnight Madness Sketch Challenge.

Bear Hugs,
Carol :O}
Midnight Madness Design Team

Mona E hat gesagt…

Hi Gudrun! Love this card!!! You have clearly done a lot work on the details. That christmas twine is just fantastic. And your colouring is as allways impecable. Great job! Hugs...Mona

Bastelmichaela hat gesagt…

Wow die Karte ist wunderschön geworden, traumhaft.
LG Michaela

marsha hat gesagt…

Artesania, I am in love with your creation this week! This is such a cute Christmas image and your choice of ribbon and divine embellishments have made this a masterpiece - definitely one of my favorites this week! Thanks for joining us for this week's challenge and I hope you will come back and play again next week!
Hugs,
Marsha
MMDT-GD

Holly Moore hat gesagt…

OH my dear! You shock and stun me with your absolutely amazing creations. You have made the most beautiful work here and each detail is positively perfection! WOW!!! Double WOW!!! Thank you so much for playing the Midnight Madness Sketch Challenge this week. Gorgeous card!

Yours,
Holly R. Moore
MMDT ~ GD

Gunn (MsPlum) hat gesagt…

Congratulations on winning our Remarkable award! I am creating a gallery on Facebook with all of our Remarkable award winners and was wondering if you would let me put your card up there. Please?

Mvh
Gunn
MMSCDT
e-mail: gunn@k1-a.net

Sandee hat gesagt…

Your card is so amazing and gorgeous!!!!!

KarinsArtScrap hat gesagt…

hartelijk gefeliciteerd met je award gudrun


groetjes karin

Kommentar veröffentlichen