Donnerstag, 7. Juli 2011

Nathan -und die Schokoboxkarte

Hallo ihr Lieben,
ich danke euch für eure Kommentare für die Lichtboxen,ich möchte euch heute mein neues Digistempelchen einweihen .Der Sketch für die Schokoboxkarte  ist von den MMSC#111
Sehr hüsch nicht wahr?

Die Schokobox ist 14,5x14,5 cm mit einem Buchrücken von 1,5cm.


Am 12.7.erhielt ich für diese Karte den Goldstar ,meine Güte bin ich glücklich.Thanks a lot Ladies!












Der Handstanzer Lokomotive ist von Martha Stewart,Die Knöpfe sind Stanzen von Joy!Craft und Creatables ,das Maßband aus Satin war ein Beutestück von der Creativa,das nostalgische Kinderpapier ist Kazoo Kids von K&Company.Der Digistamp ist von Funky Kids und heißt Nathan.
Ich möchte die Karte bei Challenge#111 bei MMSC Sketch zeigen.
Beim betrachten wünsche ich euch viel Spaß und grüße euch alle ganz herzlich.
Eure




Kommentare:

Darlene (SCS:akronstamperdpk) hat gesagt…

Fabulous creations and AMAZING coloring! We're so glad to have you join us at Midnight Madness Sketch Challenge and look forward to seeing more of your wonderful creations in the coming weeks!! Happy Crafting!

Darlene
MMSC Team Member

KarinsArtScrap hat gesagt…

ik vind je kaartje weer geweldig gudrun, de binnenkant is ook prachtig.
hele mooie kleuren en papier gebruikt.

groetjes karin

Christina C. hat gesagt…

WOW, WOW, WOW!!!!!!!!!!!!!!! Das ist ein einzigartiges wunderwerk!!!!!

Peggy hat gesagt…

Beautiful card. Thanks for joining us at Midnight Madness Sketch Challenge. I hope to see more of your creations.

Peggy T.
PSDT

Donna Moore hat gesagt…

Oh my,this is totally jaw dropping gorgeous!! I love your work, thanks for playing along with MM challenge! It is a treat to visit!
donna
priscillastyles/DT

Valerie hat gesagt…

This is so cute! Thank you for joining us at the Midnight Madness Sketch Challenge. I can't wait to see your next creation.
Valerie M
Priscillastyles Design Team

Valarie (vampme3) hat gesagt…

Wow! What a gorgeous creation! So realistic! Great image and great coloring! Thanks for playing the Midnight Madness Sketch Challenge this week. Hope to see you again next week.
Valarie Florer
priscillastyles DT

LindaS hat gesagt…

Wonderful card. Love your take on the sketch and your colors. Thanks for joining the MMSC this week. /LindaS

Valerie hat gesagt…

Congratulations! You have won the Midnight Madness Gold Star Award! Your card is so beautifully colored. I just love this sweet lil' boy.

Kommentar veröffentlichen